Zondag 25 november 2012, Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu Zondag 25 november 2012, Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu

Zondag 25 november 2012, Pokhara

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Rob&Rob

27 November 2012 | Nepal, Pokhara

Laatste dagje wandelen was toch nog even pittig. Om 8 uur vertrokken ( met de complete groep ) richting Pokhara, maar er zaten nog wat flinke en steile afdalingen tussen.
De knietjes kregen het links en rechts dus aardig te verduren.
Na 2,5 uur kwamen we aan de hoofdweg en zagen we voor het eerst in 11 dagen weer gemotoriseerd verkeer.
Onze bus stond al te wachten en een half uurtje later waren we weer in een ' normaal ' hotel, met douche en ( hoe heerlijk ) een eigen toilet.
Na een heerlijk middagje aanrommelen hadden we 's avonds een afscheidsavond van de gidsen en de sherpa's, inclusief een traditionele Nepalese maaltijd ( Dal Bath ).
Na de nodige afscheidswoordjes en het uitreiken van de fooien was er nog een verloting van de achtergelaten spullen, zoals bergschoenen, stokken, thermokleding, hoofdlampjes etc.
Onnodig te zeggen dat iedereen hier heel blij mee was.