Zaterdag 10 nov 2012, Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 nov 2012, Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 nov 2012, Kathmandu

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob&Rob

11 November 2012 | Nepal, Kathmandu

We zijn er. Na lange reis kwamen we plaatselijke tijd 1200 uur aan in Nepal. In de Kathmandu valley, mag maar 1 vliegtuig per gelegenheid komen en wij waren er 1 teveel. De piloot maakte voor ons ( hoe fijn ) nog een extra rondje. We hadden wel een prachtig uitzicht op de Himalaya en dat maakte veel goed. Het vliegveld was een grote chaos, maar zoals later bleek, heel gewoon voor Nepalese begrippen. Buiten hadden we al snel een taxi en ongeveer 12 mensen die onze bagage grepen en ook allemaal een fooi wilden. Na een half uurtje waren we in ons hotel en dit tot grote tevredenheid. Zag er prima uit. Nog een rondje door Kathmandu gewandeld en vroeg onder de wol.

• 11 November 2012 - 10:51

Gepke:

Hoi allemaal,

Heb jullie eerste verslag gelezen. Ben erg benieuwd naar jullie verdere ervaringen.

Heel veel succes en sterkte met klimmen!

Liefs Gepke