Donderdag 8 november 2012, Zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Rob&Rob - WaarBenJij.nu Donderdag 8 november 2012, Zaventem - Reisverslag uit Zaventem, België van Rob&Rob - WaarBenJij.nu

Donderdag 8 november 2012, Zaventem

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob&Rob

02 November 2012 | België, Zaventem

Vandaag vertrokken naar Brussel. Op ons gemak een hotelletje geboekt op drie kilometer van de luchthaven. Dit is dus wel heel relaxed. Nog royaal de tijd gehad om Brussel te verkennen en zelfs manneke pis nog even mogen bewonderen. Lekker biertje gedronken, hapje gegeten en vroeg onder de wol. Morgen wordt een lange dag.

• 06 November 2012 - 06:29

Rob En Maret:

We wensen jullie een fantastisch mooie reis toe, best wel wat inspanning want dat is nooit weg voor het behoud van het lijf,maar vooral een goede aanpassing aan de hoogteverschillen. We gaan jullie volgen op je trip en hopen op die manier er enigszins bij te kunnen zijn.
    Heel veel liefs van
    Maret en Rob

• 07 November 2012 - 17:17

Jur:

Waarbenjij.nu? Zitten jullie al in Brussel of ben je nu al de tijd kwijt? Dat is wel een goed teken. Nogmaals heel veel plezier en maak er een prachtige 4 weken van.
    Liefs van ons.
    Jur, Jonèl en kids.

• 07 November 2012 - 18:40

Sandra Rook:

Hoi Marijke en Rob(roma)
    Heel veel plezier op jullie reis! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes,Sandra

• 07 November 2012 - 23:47

Maria:

Hoi Rob en Marijke,
    Vanuit Rijswijk een fijne goede reis toegewenst. Ook voor Cora. Vanuit mijn luie stoel geniet ik mee. Veel liefs,
    Maria

• 08 November 2012 - 09:31

Mina:

hallohaal veel vriss saampjes een heerlijke vacantie,HAAL VEEL VRISSE LUCHT NAAR BINNEN.
    EN KIJK GOED NAAR ALLES EN I KDENK AAN JULLIE LIEFS Mina

• 08 November 2012 - 12:06

Henk Stiksma:

Rob en Marijke, een hele goede reis gewenst, ik zal met belangstelling jullie informatie volgen, groeten Henk S.

• 08 November 2012 - 20:28

Kees Heyneman:

Trust you have a great trip. Kees, Stephen & Sharne

• 08 November 2012 - 21:17

Marina Melis:

De Ezels en het Team wensen jullie een hele fijne vakantie toe , we zullen af en toe even kijken naar de ervaringen die er opgedaan worden
    groeten vanuit Bonaire
    M&E&G&M

• 09 November 2012 - 18:37

Daniel:

Beste Oma en Opa, ik mis jullie nu al. Veel plezier en tot snel.

• 10 November 2012 - 15:01

BAPS:

Ook wij zullen jullie op de voet volgen, door regelmatig mee te kijken met jullie wel en wee. Geniet, lach, ontspan en neem alles met volle teugen in je op! Wij wensen jullie heel veel plezier! Het eerste deel van de heenreis zit erop, nu het tweede deel nog...
    Liefs,
    BAPS