Vrijdag 30 november 2012, Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu Vrijdag 30 november 2012, Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30 november 2012, Kathmandu

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob&Rob

02 December 2012 | Nepal, Kathmandu

Vandaag een reisdag van Chitwan naar Kathmandu. Is maar 136 kilometer, maar reistijd werd geschat op minimaal 5 uur en dat klopte ook wel, want het werden er uiteindelijk 6,5 en dan ben je best wel een beetje
na aankomst in hotel Tibet en wat opfrissen vertrokken we om half zes naar café Rum Doodle. Dit café staat er om bekend dat de bezoekers van de Himalaya hier na hun trekking en avonturen bij elkaar komen. Je vult dan een grote kartonnen voet in met je namen en bijzonderheden en deze wordt daarna aan de muur of plafond gehangen.
We bevinden ons nu in het illustere gezelschap van bijvoorbeeld een sir Edmund Hillary, wat wil je nog meer.

Na afloop het onvermijdbare toespraakje voor onze gids Surya Jimee, met de daarbij behorende gevulde enveloppe. Alle hulde.
En daarmee gaan we dan naar morgen . . . . . . Onze laatste dag.

• 04 December 2012 - 11:33

Engelien:

Dag Marijke en Rob
    Wat leuk jullie ervaringen te lezen! Je kan er uit maken hoe jullie hebben genoten!
    Klopt het dat ik buiten de aankondiging van jullie reis op 7-11 alleen de verslagen van de laatste dagen ( 27-11 t/m 1-12) heb ontvangen?
    Ben eigenlijk best benieuwd naar de andere verhalen.
    Groeten van Engelien