Woensdag 28 november 2012, Chitwan - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu Woensdag 28 november 2012, Chitwan - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Rob&Rob - WaarBenJij.nu

Woensdag 28 november 2012, Chitwan

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob&Rob

29 November 2012 | Nepal, Sauraha

Vandaag vroeg uit de veren voor een lange dag Chitwan Parc.
Kwart voor zeven ontbijt en kwart over zeven vertrek naar het dichtstbijzijnde dorpje Sauraha.
Hier in een uitgeholde boomstam de rivier 'Rapti' opgevaren en voor de stroom uit een uurtje of drie de rivier en de prachtige omgeving bekeken.
De temperatuur bij aanvang was rondom koud te noemen, maar het water in de rivier was warm en de zon maakte het van lieverlee comfortabel.
Veel vogels gezien, krokodillen en tot twee keer toe een neushoorn.
Na drie uurtjes ging de tocht verder per voet door de jungle, met een gids en hebben we bovenin een uitkijktoren, met zicht op de krokodillen, de lunch gebruikt.
Na de lunch nog een uurtje doorgewandeld ( door het olifantengras ) en voor de terugtocht opgepikt door jeeps.
De gidsen en chauffeurs van de jeeps hebben hun best gedaan om nog wat wild te spotten, maar de dichtbegroeide jungle maakte dat nagenoeg onmogelijk.
Rond half zes terug op Sapana Lodge en met elkaar de dag afgesloten met een biertje en een maaltijd.

• 01 December 2012 - 09:58

Maret En Rob:

Misschien wat laat, want we denken dat jullie nu wel bijna thuis zijn.
    We hopen jullie snel te zien. Wat hebben jullie veel meegemaakt!
    Wel fijn dat je na al het fysieke afzien dan toch een lekkere douche en een eigen toilet hebt!
    Het is goed te weten dat het zoveel minder kan en dan ga je het comfort echt extra waarderen.
    We nemen snel contact op
    Veel liefs vanuit een inmiddels koud en nat Leiderdorp,
    Maret en Rob